Hallo,
Ik heb een sms en mail gehad met de melding dat ik € 50 buiten-bundel kosten heb gemaakt en dat mijn simkaart is geblokkeerd voor gebruik buiten de bundel. Die info kwam 11 minuten nadat ik de sms heb gekregen dat ik op 100 % van m'n bundel zat.
Dus ik dacht: dat ga ik ff checken wanneer ik dan zoveel verbruikt heb. Maar helaas kom ik Mijn Simpel niet meer in. Als ik probeer in te loggen krijg ik deze melding: “Er is een fout opgetreden waardoor je op dit moment niet kunt inloggen. Probeer het later opnieuw.”
Ik ben nu twee dagen heen en weer aan t whatsappen met de klantenservice, maar die lijken het ook allemaal niet te snappen:
- Ik gebruik een wachtwoord-manager en kon tot eergisteren gewoon inloggen, dus ja, ik weer zeker dat ik de juiste gebruikersnaam heb
- Ja, ik weet zeker dat ik het juiste wachtwoord heb ingevuld; zoals gezegd gebruik ik een wachtwoordmanager
- Vooruit, stuur me een wachtwoord herstel-email, dan probeer ik dat… Nieuw wachtwoord ingesteld en, verassing: zelfde probleem.
Iemand anders iets soortgelijks meegemaakt, waarbij Mijn Simpel ineens geblokkeerd is?