Skip to main content

Kan niet inloggen bij Mijn Simpel: "Er is een fout opgetreden"

Hallo,

Ik heb een sms en mail gehad met de melding dat ik € 50 buiten-bundel kosten heb gemaakt en dat mijn simkaart is geblokkeerd voor gebruik buiten de bundel. Die info kwam 11 minuten nadat ik de sms heb gekregen dat ik op 100 % van m'n bundel zat.

Dus ik dacht: dat ga ik ff checken wanneer ik dan zoveel verbruikt heb. Maar helaas kom ik Mijn Simpel niet meer in. Als ik probeer in te loggen krijg ik deze melding: “Er is een fout opgetreden waardoor je op dit moment niet kunt inloggen. Probeer het later opnieuw.”

Ik ben nu twee dagen heen en weer aan t whatsappen met de klantenservice, maar die lijken het ook allemaal niet te snappen:

• Ik gebruik een wachtwoord-manager en kon tot eergisteren gewoon inloggen, dus ja, ik weer zeker dat ik de juiste gebruikersnaam heb
  • Ja, ik weet zeker dat ik het juiste wachtwoord heb ingevuld; zoals gezegd gebruik ik een wachtwoordmanager
  • Vooruit, stuur me een wachtwoord herstel-email, dan probeer ik dat… Nieuw wachtwoord ingesteld en, verassing: zelfde probleem.

Iemand anders iets soortgelijks meegemaakt, waarbij Mijn Simpel ineens geblokkeerd is?

1 reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 96 reacties
  • 2 april 2025

Hi ​@koen_ZH!

Krijg je nog steeds dezelfde foutmelding te zien? En log je in via de Simpel app of via de browser, of maakt dat niet uit? Vaak helpt het om even de cookies te verwijderen en/of de cache te legen.

Er is namelijk momenteel geen storing bekend met het inloggen. Mocht het probleem aanhouden, dan kan je via Whatsapp een screenshot doorsturen van de foutmelding en dan kan mij collega het voor je doorzetten naar de betreffende afdeling. Dit is natuurlijk heel frustrerend dat je zelf niets kan inzien en/of kan aanpassen.

Groet, Chantal
Simpel

Reageer