Skip to main content
Beantwoord

abbonement afsluiten met verkeerd emailadres

  • 9 september 2020
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

Mariena

Ik heb bij het afsluiten per abuis het verkeerde e-mail adres opgegeven. Hoe kan ik dit aanpassen?

Beste antwoord door Sanne

Hallo!

Gaat dit om een nieuwe bestelling? In dat geval kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Is het abonnement al actief, dan kan je middels dit formulier de gegevens laten wijzigen.

Groet, Sanne

Bekijk origineel

1 reactie

Sanne
Forum|alt.badge.img+7
  • Ervaren helper
  • 301 reacties
  • Antwoord
  • 10 september 2020

Hallo!

Gaat dit om een nieuwe bestelling? In dat geval kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Is het abonnement al actief, dan kan je middels dit formulier de gegevens laten wijzigen.

Groet, Sanne


Reageer