Ik heb een telefooncontract opgezegd en de bevestiging ontvangen. Het contract (fact.nr. F2008819422) eindigt per 16 september 2020. Desondanks worden er nadien nog bedragen afgeschreven. Automatische incasso is inmiddels stopgezet maar nu krijg ik een aanmaning. Graag ontvang ik een bevestiging dat dit wordt stopgezet. Aangezien er nergens contactgegevens van Simpel te achterhalen zijn, doe ik het maar zo. Wordt hier niet vrolijk van….
Beantwoord
aanmaning na einde contract
Beste antwoord door Sanne
Hallo,
Soms krijg je na afloop van het abonnement nog een factuur met resterende kosten, bijvoorbeeld voor buitenbundelgebruik. Mislukt de betaling, dan worden er inderdaad herinneringen gestuurd.
Je kan ons hier bereiken. Onze klantenservice kan meekijken of de factuur klopt en zo nodig de herinneringen stoppen.
Groet, Sanne
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.