Skip to main content
Beantwoord

aanmaning na einde contract

  • 12 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 178 Bekeken

Ik heb een telefooncontract opgezegd en de bevestiging ontvangen. Het contract (fact.nr. F2008819422) eindigt per 16 september 2020. Desondanks worden er nadien nog bedragen afgeschreven. Automatische incasso is inmiddels stopgezet maar nu krijg ik een aanmaning. Graag ontvang ik een bevestiging dat dit wordt stopgezet. Aangezien er nergens contactgegevens van Simpel te achterhalen zijn, doe ik het maar zo. Wordt hier niet vrolijk van….

Beste antwoord door Sanne

Hallo,

Soms krijg je na afloop van het abonnement nog een factuur met resterende kosten, bijvoorbeeld voor buitenbundelgebruik. Mislukt de betaling, dan worden er inderdaad herinneringen gestuurd.

Je kan ons hier bereiken. Onze klantenservice kan meekijken of de factuur klopt en zo nodig de herinneringen stoppen.

Groet, Sanne

Bekijk origineel

3 reacties

Sanne
Forum|alt.badge.img+7
  • Ervaren helper
  • 301 reacties
  • Antwoord
  • 13 oktober 2020

Hallo,

Soms krijg je na afloop van het abonnement nog een factuur met resterende kosten, bijvoorbeeld voor buitenbundelgebruik. Mislukt de betaling, dan worden er inderdaad herinneringen gestuurd.

Je kan ons hier bereiken. Onze klantenservice kan meekijken of de factuur klopt en zo nodig de herinneringen stoppen.

Groet, Sanne


  • Auteur
  • Lezer
  • 1 reactie
  • 15 oktober 2020

Ik heb telefonisch contact gehad inmiddels en daar werd mij te verstaan gegeven dat de enige manier om de aanmaningen te stoppen is door de factuur te betalen. Dat ga ik dus niet doen.  Het telefoonnummer heb ik uiteindelijk via Google achterhaald maar op de site is die niet te vinden, in elk geval niet gemakkelijk.


Sanne
Forum|alt.badge.img+7
  • Ervaren helper
  • 301 reacties
  • 15 oktober 2020

@P. Bollema , in dat geval klinkt het alsof het een factuur met resterende kosten is. De herinneringen kan je in dat geval inderdaad stoppen door de betaling te doen.

Groet, Sanne


Reageer