Skip to main content
Beantwoord

Bij aanvragen Nummerbehoud geeft provider aan dat nummer al is overgezet?

  • 20 juni 2019
  • 1 reactie
  • 222 Bekeken

Ik heb nummerbehoud aangevraagd bij Tele2, maar die zeggen dat mijn nummer al is overgezet naar een andere provider. Ik voldoe echter aan alle voorwaarden. Graag duidelijkheid!

Beste antwoord door Joachiem

Hi Willem!

Welkom op onze Community, wat jammer dat je bij ons weg gaat!

Heb je momenteel een actief abonnement bij ons? Als je abonnement is afgelopen dan kun je inderdaad met nummerbehoud weg. Het is beste is om even contact op te nemen met onze klantenservice zodat we kunnen bekijken wat de status van nummerbehoud is. Succes!

Groetjes Joachiem
Bekijk origineel

Joachiem
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • 22 juni 2019
Hi Willem!

Welkom op onze Community, wat jammer dat je bij ons weg gaat!

Heb je momenteel een actief abonnement bij ons? Als je abonnement is afgelopen dan kun je inderdaad met nummerbehoud weg. Het is beste is om even contact op te nemen met onze klantenservice zodat we kunnen bekijken wat de status van nummerbehoud is. Succes!

Groetjes Joachiem

Reageer