Beste leden,
Vandaag ben ik op een pijnlijke manier erachter gekomen dat Simpel een afkoopregeling kent.
Wat is het geval?
Ik heb al jaren een abonnement bij Simpel en om eerlijk te zijn is dat oké. Echter, ik heb nu een nieuwe telefoon gekocht en dat is nou het probleem. De simkaart van Simpel doet het niet. Zie mijn vorige topic. Alles al geprobeerd, maar niks heeft geholpen. Zelfs een nieuwe simkaart heeft het probleem niet opgelost. Het probleem dat de telefoon het netwerk van Simpel niet ziet.
De enige oplossing is nu om het abonnement te beëindigen, maar dan zegt Simpel mij dat ik 170 euro moet betalen om het af te kopen. Dit terwijl het probleem echt bij Simpel ligt en niet aan mijn toestel, want een andere sim doet het gewoon in dat toestel.
AFKOOP VAN MEER DAN 170 EURO voor een probleem van Simpel. BELACHELIJK!!! Is dit bekend bij jullie? Ik wist het niet, vandaar dat ik dit bericht hier plaats en verder zal ik dit ook doen in alle Socials. Wees gewaarschuwd!
Fijne avond,
Rahit