Skip to main content

Afkoopregeling

• 18 juli 2023
  • 1 reactie
  • 361 Bekeken

Rahit

Beste leden,

Vandaag ben ik op een pijnlijke manier erachter gekomen dat Simpel een afkoopregeling kent. 

Wat is het geval?

Ik heb al jaren een abonnement bij Simpel en om eerlijk te zijn is dat oké. Echter, ik heb nu een nieuwe telefoon gekocht en dat is nou het probleem. De simkaart van Simpel doet het niet. Zie mijn vorige topic. Alles al geprobeerd, maar niks heeft geholpen. Zelfs een nieuwe simkaart heeft het probleem niet opgelost. Het probleem dat de telefoon het netwerk van Simpel niet ziet.

De enige oplossing is nu om het abonnement te beëindigen, maar dan zegt Simpel mij dat ik 170 euro moet betalen om het af te kopen. Dit terwijl het probleem echt bij Simpel ligt en niet aan mijn toestel, want een andere sim doet het gewoon in dat toestel.

AFKOOP VAN MEER DAN 170 EURO voor een probleem van Simpel. BELACHELIJK!!! Is dit bekend bij jullie? Ik wist het niet, vandaar dat ik dit bericht hier plaats en verder zal ik dit ook doen in alle Socials. Wees gewaarschuwd!

Fijne avond,

Rahit

25 juli 2023

Hoi @Rahit

Om een of andere reden is jouw bericht in onze spam box terecht gekomen, onze excuses voor de late reactie. 

Om eventueel kosteloos op te kunnen zeggen dien je altijd eerst een onderzoek met ons te doorlopen. Indien wij in het onderzoek terug kunnen halen dat het probleem op korte termijn niet opgelost kan worden dan zullen wij uiteraard naar het contract kijken. 
Kies je er voor om geen onderzoek met ons te doorlopen? Dan zullen de afkoopkosten voor jou eigen rekening zijn indien je nog een lopend contract hebt. Wil je toch kijken en of de mogelijkheid voor jou bestaat om kosteloos op te kunnen zeggen? Dan raad ik je aan om het onderzoek met ons te doorlopen. Je kan ons het beste telefonisch hiervoor benaderen via telefoonnummer 088 100 57 57.

Ik wens je ondanks de situatie een fijne dag. 

Groet, Noor 
Simpel

Noor
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 25 juli 2023

Hoi @Rahit

Om een of andere reden is jouw bericht in onze spam box terecht gekomen, onze excuses voor de late reactie. 

Om eventueel kosteloos op te kunnen zeggen dien je altijd eerst een onderzoek met ons te doorlopen. Indien wij in het onderzoek terug kunnen halen dat het probleem op korte termijn niet opgelost kan worden dan zullen wij uiteraard naar het contract kijken. 
Kies je er voor om geen onderzoek met ons te doorlopen? Dan zullen de afkoopkosten voor jou eigen rekening zijn indien je nog een lopend contract hebt. Wil je toch kijken en of de mogelijkheid voor jou bestaat om kosteloos op te kunnen zeggen? Dan raad ik je aan om het onderzoek met ons te doorlopen. Je kan ons het beste telefonisch hiervoor benaderen via telefoonnummer 088 100 57 57.

Ik wens je ondanks de situatie een fijne dag. 

Groet, Noor 
Simpel

Reageer