Skip to main content
Beantwoord

Afschrijving van mijn rekening door T-Mobile

  • 27 januari 2020
  • 1 reactie
  • 190 Bekeken

yawg

Er is onlangs een bedrag van bijna 30€ door T-Mobile Nederland van mijn rekening afgeschreven. Dit heb ik geannuleerd omdat ik mijn Simpel SIM niet in het buitenland gebruik waar ik sinds eind september verblijf. Hoe kan dat? 

Beste antwoord door Joachiem

Hi @yawg  cool dat je er bent. We maken gebruik van het netwerk van T-Mobile maar verder zijn we een op zichzelf staand bedrijf. Daarom raad ik je aan om even contact op te nemen met T-mobile via https://www.t-mobile.nl/klantenservice
zodat zij je wellicht verder kunnen assisteren.

Groetjes Joachiem

Bekijk origineel

Joachiem
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • 27 januari 2020

Hi @yawg  cool dat je er bent. We maken gebruik van het netwerk van T-Mobile maar verder zijn we een op zichzelf staand bedrijf. Daarom raad ik je aan om even contact op te nemen met T-mobile via https://www.t-mobile.nl/klantenservice
zodat zij je wellicht verder kunnen assisteren.

Groetjes Joachiem


Reageer