Beantwoord
Ik kan geen premium sms versturen
Ik kon eerst niet sms'en naar een commercieel nummer voor een prijsvraag. Dit kwam omdat mijn premium sms functie op 'uit' stond. Deze heb ik vervolgens op 'aan' gezet en vervolgens verstuurde de sms'jes wel. Maar bij iedere SMS die verstuurde kreeg ik een SMS bericht van simpel dat ik deze functie nog geblokkeerd had. Echter zijn de sms'jes wel in rekening gebracht. Hoe kan dit?
Beste antwoord door Ilan
Hallo Esther,
Welkom op onze community!
Wat vervelend dat er smsjes in rekening zijn gebracht.
Omdat ik niet bij je persoonlijke gegevens kan, zie ik niet hoe het bij je is ingesteld.
Wanneer je premium SMS aan hebt staan op je persoonlijke pagina, kan het ook zijn dat je mobiele nummer op de site van Payino voor deze dienst is geblokkeerd.
Als je naar https://www.payinfo.nl/gaat en je mobiele nummer en wachtwoord invoert, deze ontvang je via de site, zie je de status van je abonnement en kan je de instellingen aanpassen.
Om je verder te kunnen helpen met de reeds verstuurde smsjes en een eventuele vergoeding adviseer ik je om contact met onze klantenservice op te nemen. Je kunt ons hier bereiken.
Groet,
Ilan
Bekijk origineelWelkom op onze community!
Wat vervelend dat er smsjes in rekening zijn gebracht.
Omdat ik niet bij je persoonlijke gegevens kan, zie ik niet hoe het bij je is ingesteld.
Wanneer je premium SMS aan hebt staan op je persoonlijke pagina, kan het ook zijn dat je mobiele nummer op de site van Payino voor deze dienst is geblokkeerd.
Als je naar https://www.payinfo.nl/gaat en je mobiele nummer en wachtwoord invoert, deze ontvang je via de site, zie je de status van je abonnement en kan je de instellingen aanpassen.
Om je verder te kunnen helpen met de reeds verstuurde smsjes en een eventuele vergoeding adviseer ik je om contact met onze klantenservice op te nemen. Je kunt ons hier bereiken.
Groet,
Ilan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.