Skip to main content
Beantwoord

mijn simkaart is niet gearriveerd

  • 12 april 2019
  • 1 reactie
  • 261 Bekeken

getafix
Hoe kan ik melden dat mijn simkaart niet is aangekomen?

Beste antwoord door Astrid

Hi @getafix,

Wat vervelend dat je simkaart niet is aangekomen! Dit kan jammer genoeg een keer gebeuren.
Via de klantenservice kan je een gratis nieuwe simkaart aanvragen.
De simkaart zal binnen 2 werkdagen bij je thuisbezorgd worden.

Groet, Astrid
Bekijk origineel

Astrid
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-medewerker
  • 15 april 2019
Hi @getafix,

Wat vervelend dat je simkaart niet is aangekomen! Dit kan jammer genoeg een keer gebeuren.
Via de klantenservice kan je een gratis nieuwe simkaart aanvragen.
De simkaart zal binnen 2 werkdagen bij je thuisbezorgd worden.

Groet, Astrid

Reageer