Hallo,
Wij (ik, mijn vrouw, mijn schoonmoeder, mijn schoonvader, mijn schoonzusje) zijn nu allemaal 2 jaar klant bij simpel.nl. Nu hebben we vandaag allemaal een contractverlenging gedaan, alleen is ons wat vreemds opgevallen.
Mijn schoonmoeder heeft 3 maanden gratis en alle andere personen 2 maanden gratis. We zijn allemaal op dezelfde datum klant geworden met hetzelfde abonnement en op dezelfde datum (vandaag) de verlenging doorgevoerd voor hetzelfde abonnement (5 GB data, onbeperkt bellen, 500 smsjes voor 10 euro per maand bij een 2 jarig contract).
Hoe kan het dat mijn schoonmoeder 3 maanden gratis krijgt en de rest maar 2 maanden?
Groetjes Kees.
Beantwoord
Verlengaanbod verschillend per gebruiker
Beste antwoord door Phil
Goedemiddag
Goed dat je de situatie omtrent de verschillende verlengkortingen aankaart. Om dit na te lopen dienen we de abonnementen zelf in te kunnen zien. Met het oog op de privacy is het echter niet verstandig om al die gegevens op de Community te zetten. Daarom raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.
Groetjes,
Phil
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.