Als ik door anderen wordt gebeld denken zij dat ze een verkeerd nummer hebben gebeld of dat het toestel buiten gebruik is (die melding horen zij na x aantal keren overgaan) Ik weet zeker dat het niet aan de toestel instellingen ligt omdat ik andere simkaartjes erin heb gedaan en deze geven gewoon de melding na x aantal keren overgaan dat er momenteel niet kan worden beantwoord.
Bovendien heb nog een toestel met een Simpel abb waar gewoon ook de melding wordt gegeven : kan momenteel niet beantwoord worden.
Ik wil je in dit geval vragen om even contact op te nemen met onze klantenservice, wij kijken dan samen even graag met je mee naar het probleem. Via deze weg heb ik helaas geen zicht wat de mogelijke oorzaak zou kunnen zijn. Voordat je contact opneemt wil ik je graag vriendelijk verzoeken om de simkaart even in een andere toestel te testten. Hiermee kunnen wij meteen voor je uitsluiten en of dit mogelijk om een netwerk probleem gaat.
Hopelijk wordt het probleem zo snel mogelijk opgelost!
Ik wil je in dit geval vragen om even contact op te nemen met onze klantenservice, wij kijken dan samen even graag met je mee naar het probleem. Via deze weg heb ik helaas geen zicht wat de mogelijke oorzaak zou kunnen zijn. Voordat je contact opneemt wil ik je graag vriendelijk verzoeken om de simkaart even in een andere toestel te testten. Hiermee kunnen wij meteen voor je uitsluiten en of dit mogelijk om een netwerk probleem gaat.
Hopelijk wordt het probleem zo snel mogelijk opgelost!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.