Goedemiddag @Wim Witteveen
Wat jammer om te lezen dat je problemen ervaart met het abonnement.
Heb je onze dekkingskaart al geraadpleegd? Hier kan je inzien hoe de dekking op jouw locatie(s) is.
Mochten er werkzaamheden worden verricht op jouw locatie, dan zou dit de oorzaak kunnen zijn van dit probleem.
Wat je kan controleren in je toestel is als de zogeheten APN-instellingen goed staan. Vaak staan deze instellingen ingesteld op het netwerk van Odido (T-Mobile), maar het is beter om dit om aan te passen naar die van Simpel, APN-instellingen moeten altijd staan op internet.access.nl. Via onze toestelhulp, kan je dit opnieuw correct instellen:
https://www.simpel.nl/klantenservice/toestelhulp
Je zoekt je eigen toestel op of je kiest hetzelfde merk en vervolgens ga je naar Internet > handmatig instellen om de APN opnieuw in te stellen.
Daarnaast is het raadzaam om de simkaart in een ander toestel te testen. Mocht de verbinding wel goed zijn in het andere toestel, dan is het aannemelijk dat je toestel de oorzaak is.
Als je in het alternatieve toestel wel dezelfde problemen ervaart, dan wil ik je vragen om even contact met ons op te nemen. Dan pakken we je abonnement erbij en kijken we samen naar de mogelijke oorzaak en de oplossing. Dan kan ik je aanraden telefonisch contact met ons op te nemen op 088-1005757 of via Whatsapp, Facebook of X, zodat we je verder kunnen helpen en een stappenplan met je kunnen doorlopen. De opties kan je terugvinden op https://www.simpel.nl/klantenservice/contact
Groet,
Renaat