Skip to main content
Beantwoord

Ik heb nummer behoud aangevraagd maar geen SMS ontvangen

  • 26 maart 2020
  • 1 reactie
  • 284 Bekeken

Tommaso

Hallo

Ik heb gisteren een abonnement afgesloten. Bij je jullie met nummer behoud ik heb betaald account aan gemaakt maar krijg geen sms

Beste antwoord door Joachiem

Hoi, fijn dat je er bent! 

Als je betaald hebt en geen SMS ontvangen hebt dan kun je via hier je klantnummer van je huidige provider doorgeven. Zo kan het proces doorgaan en ontvang je binnen to time bericht of je nummer meegenomen kan worden.

Sterkte deze tijd en stel gerust nog een vraag.

Groetjes Joachiem 

Bekijk origineel

1 reactie

Joachiem
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • 354 reacties
  • Antwoord
  • 30 maart 2020

Hoi, fijn dat je er bent! 

Als je betaald hebt en geen SMS ontvangen hebt dan kun je via hier je klantnummer van je huidige provider doorgeven. Zo kan het proces doorgaan en ontvang je binnen to time bericht of je nummer meegenomen kan worden.

Sterkte deze tijd en stel gerust nog een vraag.

Groetjes Joachiem 


Reageer