Beantwoord
Nummerbehoud niet goed gegaan
Ik heb per abuis de nieuwe simkaart al geactiveerd omdat ik niet op de hoogte was dat je dit niet moet doen in periode van nummer. Weet iemand hier raad mee. Ik hoef het tijdelijke nummer nummer niet als nieuwe nummer.
Beste antwoord door Ilan
Hallo Dennis,
Welkom op onze community!
Wij kunnen de aanvraag voor je nummerbehoud niet voortzetten wanneer je tijdelijke telefoonnummer is geactiveerd.
Wat ik je adviseer te doen is je bestelling te annuleren bij onze klantenservice. Hierna kan je een nieuwe bestelling plaatsen met behoud van je nummer.
Bij je nieuwe bestelling krijg je een nieuwe simkaart.
Je hoeft deze niet zelf te activeren want je nieuwe simkaart wordt automatisch geactiveerd op het moment dat je nummer daarop wordt overgezet.
Alvast veel plezier met je nieuwe abonnement
Groet,
Ilan
Bekijk origineelWelkom op onze community!
Wij kunnen de aanvraag voor je nummerbehoud niet voortzetten wanneer je tijdelijke telefoonnummer is geactiveerd.
Wat ik je adviseer te doen is je bestelling te annuleren bij onze klantenservice. Hierna kan je een nieuwe bestelling plaatsen met behoud van je nummer.
Bij je nieuwe bestelling krijg je een nieuwe simkaart.
Je hoeft deze niet zelf te activeren want je nieuwe simkaart wordt automatisch geactiveerd op het moment dat je nummer daarop wordt overgezet.
Alvast veel plezier met je nieuwe abonnement
Groet,
Ilan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.