heb vandaag mijn nieuwe simkaart ontvangen maar deze werkt niet
keek op het kaartje waar de simkaart op zat en er staat een heel ander telefoonnummer op
hoe krijg ik dit zo snel mogelijk opgelost
ben vrij onthand door het niet kunnen bellen
mvgr mario
Beste antwoord door Phil
Goedemiddag Mario,
Het klopt dat er op de ontvangen simkaart een ander telefoonnummer staat. De simkaarten zijn namelijk vooraf bedrukt met een telefoonnummer. Bij ontvangst dien je de simkaart te activeren via het Mijn Simpel account van je abonnement, na het activeren wordt je simkaart gekoppeld aan je abonnement en het daarbij horende telefoonnummer. Hierna maak je weer ten volste gebruik van je aansluiting.
Het klopt dat er op de ontvangen simkaart een ander telefoonnummer staat. De simkaarten zijn namelijk vooraf bedrukt met een telefoonnummer. Bij ontvangst dien je de simkaart te activeren via het Mijn Simpel account van je abonnement, na het activeren wordt je simkaart gekoppeld aan je abonnement en het daarbij horende telefoonnummer. Hierna maak je weer ten volste gebruik van je aansluiting.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.