Skip to main content
Beantwoord

Bundel wijzigen


Ik en mijn vriendin ik heb zelf 2 contracten 2 weken geleden mijn contract verlengd van 5 GB naar 10 GB en nu zie ik een actie 10 + 2 GB kan simpel daar in nog wat voor mij betekenen

Beste antwoord door Charlie

Hi @Dennis Fens Sr.,

 

Allereerst welkom op onze community!

 

Indien de verlenging 14 dagen of minder geleden (bedenktermijn) is gedaan, dan kunnen wij deze nog wijzigen. Als dit het geval is, raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice, zodat dit gewijzigd kan worden. 

Na de bedenktermijn is het niet meer mogelijk om de verlenging te wijzigen.

 

Groet, Charlie

Simpel

Bekijk origineel

Karin303
Forum|alt.badge.img+9
  • Superster
  • 26 maart 2022

Je kunt het proberen bij de klantenservice, maar ik vrees van niet...Acties wisselen voortdurend.


Charlie
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 30 maart 2022

Hi @Dennis Fens Sr.,

 

Allereerst welkom op onze community!

 

Indien de verlenging 14 dagen of minder geleden (bedenktermijn) is gedaan, dan kunnen wij deze nog wijzigen. Als dit het geval is, raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice, zodat dit gewijzigd kan worden. 

Na de bedenktermijn is het niet meer mogelijk om de verlenging te wijzigen.

 

Groet, Charlie

Simpel


Reageer