Skip to main content
Beantwoord

Sim kaart levering

  • 22 december 2018
  • 1 reactie
  • 1090 Bekeken

hallo, mijn simkaart is niet geleverd. Afgelopen maandag besteld en dus nog niet geleverd.
Is er iets mis gegaan?

gr Robert

Beste antwoord door Anonymous

Hi Robert,

Welkom om de Simpel community!

Ik vind het erg jammer om te lezen dat je de simkaart nog niet hebt ontvangen.
De simkaart wordt na de bestelling en betaling verzonden en is normaal gesproken binnen 2 dagen in huis. We versturen dit per post waardoor je niet thuis hoeft te blijven.
Ik zie dat de simkaart wel is verzonden maar omdat deze per post is gestuurd kan ik niet voor je nakijken waar deze nu is. Misschien is deze zoek geraakt tussen alle kerstkaarten :)

Om je zo snel mogelijk een nieuwe simkaart op te kunnen sturen, zal ik een collega van onze klantenservice vragen om vandaag contact met je op te nemen. Dan gaan we er voor zorgen dat je heel snel gebruik kunt gaan maken van je abonnement bij Simpel!

Als laatste heb ik je bericht een klein beetje aangepast door je ordernummer te verwijderen. Dit heb ik gedaan omdat dit alleen bij jou als klant bekend is en dus niet voor iedereen inzichtelijk mag zijn op deze community.

Alvast hele fijne feestdagen!

Groetjes,
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

  • 0 reacties
  • Antwoord
  • 22 december 2018
Hi Robert,

Welkom om de Simpel community!

Ik vind het erg jammer om te lezen dat je de simkaart nog niet hebt ontvangen.
De simkaart wordt na de bestelling en betaling verzonden en is normaal gesproken binnen 2 dagen in huis. We versturen dit per post waardoor je niet thuis hoeft te blijven.
Ik zie dat de simkaart wel is verzonden maar omdat deze per post is gestuurd kan ik niet voor je nakijken waar deze nu is. Misschien is deze zoek geraakt tussen alle kerstkaarten :)

Om je zo snel mogelijk een nieuwe simkaart op te kunnen sturen, zal ik een collega van onze klantenservice vragen om vandaag contact met je op te nemen. Dan gaan we er voor zorgen dat je heel snel gebruik kunt gaan maken van je abonnement bij Simpel!

Als laatste heb ik je bericht een klein beetje aangepast door je ordernummer te verwijderen. Dit heb ik gedaan omdat dit alleen bij jou als klant bekend is en dus niet voor iedereen inzichtelijk mag zijn op deze community.

Alvast hele fijne feestdagen!

Groetjes,
Tessa

Reageer