Skip to main content
Beantwoord

Simkaart Simpel in iPhone12

  • 7 juni 2023
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Jesper Sloots

Hallo,

Aangezien de oude mobiel niet meer goed doet, heb ik een iPhone12 aangeschaft. Nu heb ik de simkaart erin gedaan en de telefoon geeft aan dat de simkaart niet ondersteund word. Ik heb nu een nieuwe simkaart bestelt, denken jullie dat dit de oplossing is? Ik ben ondertussen niet bereikbaar.  

Beste antwoord door Charlie

Hi @Jesper Sloots,

 

Begrijpelijk dat je dit navraagt! 

 

Sommige iPhone toestellen, vooral nieuwere modellen, ondersteunen ook een e-sim. Mogelijk heb je de simkaart hier aan toegevoegd, wat een foutmelding geeft. Dit komt omdat Simpel geen e-sim aanbiedt.

Mocht je wel een fysieke simkaart kunnen toevoegen, dan zou het netwerk van Simpel gewoon bereikbaar moeten zijn. Indien je nog problemen ervaart met de nieuwe simkaart, raad ik je aan onze klantenservice te contacteren. 

 

Hopelijk ben je snel weer bereikbaar! 

 

Groet, Charlie

Simpel

Bekijk origineel

1 reactie

Charlie
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 487 reacties
  • Antwoord
  • 9 juni 2023

Hi @Jesper Sloots,

 

Begrijpelijk dat je dit navraagt! 

 

Sommige iPhone toestellen, vooral nieuwere modellen, ondersteunen ook een e-sim. Mogelijk heb je de simkaart hier aan toegevoegd, wat een foutmelding geeft. Dit komt omdat Simpel geen e-sim aanbiedt.

Mocht je wel een fysieke simkaart kunnen toevoegen, dan zou het netwerk van Simpel gewoon bereikbaar moeten zijn. Indien je nog problemen ervaart met de nieuwe simkaart, raad ik je aan onze klantenservice te contacteren. 

 

Hopelijk ben je snel weer bereikbaar! 

 

Groet, Charlie

Simpel


Reageer