Skip to main content
Beantwoord

Pincode fout na invoeren Pukcode

  • 21 oktober 2023
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Sandra Berghuis

 Simkaart in nieuw toestel. Pincode blijkbaar niet goed, en moest de pukcode invoeren. Nadat deze weer ontgrendeld was werd er gevraagd om een nieuwe pincode in te voeren. Dit heb ik gedaan(4 cijfers) en nogmaals bevestigd. Blijkbaar doe ik iets niet goed, want ik heb al 2x mijn pukcode moeten invoeren. Dus help… wat te doen! 

Beste antwoord door Damien

Hi @Sandra Berghuis 

 

Welkom op onze community!

 

Goed dat je zelf al jouw Pukcode hebt gevonden. Na het correct invoeren van de Pukcode, vraagt jouw telefoon een nieuwe pincode in te voeren. Dit mag geen code zijn die je eerder gebruikt hebt, anders wordt het afgekeurd. Kies dus een volledig nieuwe code. Daarna wordt er gevraagd diezelfde pincode te bevestigen. Als alles goed gegaan is, heb je dan weer volledige toegang tot je telefoon. 

Laat je even weten of het gelukt is?

 

Groet, Damien
Simpel

Bekijk origineel

1 reactie

Damien
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 135 reacties
  • Antwoord
  • 24 oktober 2023

Hi @Sandra Berghuis 

 

Welkom op onze community!

 

Goed dat je zelf al jouw Pukcode hebt gevonden. Na het correct invoeren van de Pukcode, vraagt jouw telefoon een nieuwe pincode in te voeren. Dit mag geen code zijn die je eerder gebruikt hebt, anders wordt het afgekeurd. Kies dus een volledig nieuwe code. Daarna wordt er gevraagd diezelfde pincode te bevestigen. Als alles goed gegaan is, heb je dan weer volledige toegang tot je telefoon. 

Laat je even weten of het gelukt is?

 

Groet, Damien
Simpel


Reageer