Beantwoord
Mijn Factuur is betaald maar ben nog geblokkeerd
Ik heb mijn factuur betaald zondag 6 januari ben nu nog steeds geblokkeerd? Betaling zou nu wel binnen moeten zijn?
Beste antwoord door Astrid
Wat vervelend dat je nog geblokkeerd bent ondanks het voldoen van de factuur.
Om na te gaan waarom je nog geen gebruik kan maken van je diensten, adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen voor je nagaan of we de betaling hebben ontvangen en ervoor zorgen dat de blokkade wordt verwijderd. Mochten we de betaling niet hebben ontvangen, hebben we een betaalbewijs nodig. De contactgegevens van de klantenservice vind je hier.
Bekijk origineelOm na te gaan waarom je nog geen gebruik kan maken van je diensten, adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen voor je nagaan of we de betaling hebben ontvangen en ervoor zorgen dat de blokkade wordt verwijderd. Mochten we de betaling niet hebben ontvangen, hebben we een betaalbewijs nodig. De contactgegevens van de klantenservice vind je hier.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.