Skip to main content
Beantwoord

waarom 50 euro extra kosten

  • 16 september 2019
  • 1 reactie
  • 690 Bekeken

AndyHeideman
Hallo,

Ik zag op de factuurspecificatie 300 mb over mijn maximum gegaan was. Er is uit voorzorg een internetblokkade op geactiveerd. Echter zie ik ook 50 euro extra kosten op de specificatie. Hoe kan dit zo hoog zijn?

Ik hoor graag

Beste antwoord door Tess

Hi Andy,

Welkom op onze community!

Wanneer je buiten je bundel internet verbruikt, worden daar extra kosten voor berekend. Wij waarschuwen je altijd eerst via sms berichten bij 80% en 100% verbruik.
Om deze kosten te voorkomen kun je een Plafond instellen. Je kunt via je Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Plafond' deze activeren.
Wij blokkeren de simkaart bij een maximum van 50 euro, dit doen we om je te beschermen tegen nog meer kosten.
De tarieven van buitenbundelkosten kun je vinden op onze tarievenlijst.

Groetjes Tess
Bekijk origineel

1 reactie

Tess
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • 121 reacties
  • Antwoord
  • 17 september 2019
Hi Andy,

Welkom op onze community!

Wanneer je buiten je bundel internet verbruikt, worden daar extra kosten voor berekend. Wij waarschuwen je altijd eerst via sms berichten bij 80% en 100% verbruik.
Om deze kosten te voorkomen kun je een Plafond instellen. Je kunt via je Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Plafond' deze activeren.
Wij blokkeren de simkaart bij een maximum van 50 euro, dit doen we om je te beschermen tegen nog meer kosten.
De tarieven van buitenbundelkosten kun je vinden op onze tarievenlijst.

Groetjes Tess

Reageer