Beantwoord
Ongeldige automatische incasso
Sinds 11-01-2019 ben ik overgestapt van Simpel naar Ben. Afgelopen week kreeg ik een mail van Simpel dat er via een automatische incasso €10 van mijn rekening zou worden afgeschreven voor de factuurperiode van 11-01-2019 tot 11-02-2019. Dat geld is inderdaad vandaag afgeschreven, maar ik maak als sinds 11-01-2019 gebruik van mijn nieuwe abonnement. Op welke manier kan ik dit geld terug gestort krijgen?
Beste antwoord door Youri
Hoi Denise,
Met het e-mailadres wat gekoppeld is aan je account op de community kan ik geen abonnement vinden. Ik kan dus niet met je meekijken. Heb je de factuur geopend in Mijn Simpel om te zien welke kosten hier op staan? Wellicht helpt deze FAQ op de community om de factuur toe te lichten.
Groeten, Youri
Bekijk origineelMet het e-mailadres wat gekoppeld is aan je account op de community kan ik geen abonnement vinden. Ik kan dus niet met je meekijken. Heb je de factuur geopend in Mijn Simpel om te zien welke kosten hier op staan? Wellicht helpt deze FAQ op de community om de factuur toe te lichten.
Groeten, Youri
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.