Skip to main content
Beantwoord

Abonnement opgezegd

  • 8 november 2019
  • 5 reacties
  • 673 Bekeken

Mijn abonnement is per 1 november opgezegd, toch ontvang ik een factuur van 8 euro over november   *****.  Wat gaat hier mis?? 

 

We hebben je verzoek om je abonnement met nummer ***** op te zeggen ontvangen.
Wij beëindigen je abonnement met klantnummer ***** op 1 november 2019. Tot die datum kun je gebruik blijven maken van je Simpel abonnement.

 

Beste antwoord door Alexandra

Ja ik zie het, kan je even contact met ons opnemen? Dan kijken we met je mee. :thumbsup:

Bekijk origineel

Alexandra
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • 8 november 2019

Hoi @Dunja9!

Ik heb je ook even een privé berichtje gestuurd ;).

Je abonnementskosten worden vooraf berekend, en je verbruikskosten achteraf. Het kan zijn dat je nog buitenbundelkosten hebt gemaakt voordat je abonnement beëindigd was die nu nog in rekening zijn gebracht. 

Op je factuur kan je inzien waar de kosten voor in rekening zijn gebracht. Als het niet helemaal duidelijk is, neem dan even contact met ons op. 

Groetjes, Alexandra


  • Lezer
  • 8 november 2019

Er staat duidelijk dat het over de maand november gaat. Of vergis ik mij hierin.

 


Alexandra
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • 8 november 2019

Ja ik zie het, kan je even contact met ons opnemen? Dan kijken we met je mee. :thumbsup:


  • Lezer
  • 8 november 2019

Inmiddels is dit telefonisch afgewerkt. Bedankt.


Joachiem
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • 12 november 2019

@Dunja9 bedankt voor je terugkoppeling en veel plezier met je Simpel abonnement!

Groetjes Joachiem


Reageer