Skip to main content
Beantwoord

worden nog steeds kosten geïncasseerd op een beëindigd abonnement


stefan1001

mijn abonnement voor contract xxxxxxx al beeindigd en jullie incasseren nog steeds 0,50 cent

Beste antwoord door Houscouss

Hoi Stefan,

Welkom op onze Community!

In deze topic wordt dezelfde vraag gesteld en verder beantwoord. In feite zijn de Plafondkosten wel terecht gefactureerd, maar begrijpelijk dat het raar is dat je dit nog krijgt gefactureerd na beëindiging van je abonnement. Zoals Phil aangeeft kan je hierover even contact met onze klantenservice voor opnemen die je opgezegde abonnement en de opgemaakte facturen kan nakijken.

Groetjes,

Houssam

Bekijk origineel

3 reacties

Houscouss
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-medewerker
  • 236 reacties
  • Antwoord
  • 4 mei 2020

Hoi Stefan,

Welkom op onze Community!

In deze topic wordt dezelfde vraag gesteld en verder beantwoord. In feite zijn de Plafondkosten wel terecht gefactureerd, maar begrijpelijk dat het raar is dat je dit nog krijgt gefactureerd na beëindiging van je abonnement. Zoals Phil aangeeft kan je hierover even contact met onze klantenservice voor opnemen die je opgezegde abonnement en de opgemaakte facturen kan nakijken.

Groetjes,

Houssam


Egbert Terpstra

In december is mijn dochter overgestapt naar een andere provider. In januari heb ik een factuur ontvangen met de kosten voor het plafond. 0,50 ct. Dat klopte want die werden geloof ik achteraf verrekend. Echter krijg ik nu ook in februari weer een factuur hiervoor. Kunnen jullie dit stop zetten?

Alvast bedankt.


Charlie
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 487 reacties
  • 14 februari 2022

Hi @Egbert Terpstra,

 

Wat vervelend zeg! 

 

Om met je mee te kunnen kijken, wil ik je vragen het contactformulier in te vullen. Aan de hand hiervan kunnen wij het desbetreffende abonnement erbij pakken.

 

Groetjes, Charlie

Simpel


Reageer