Skip to main content
Beantwoord

Kosten

  • 7 juli 2022
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

Jikke Van Sommeren

Ik heb pas sinds deze maand mijn abonnement aangepast naar 12 GB.

Ik had voorheen 10GB voor €10

Vanaf deze maand dus 12GB voor €14,50

 

Nu staan bij de kosten wat ik van de vorige maand moet betalen dat ik een abonnement had van 12GB. Maar dat klopt niet want dat had ik dus niet? Mijn mbs waren op dus heb ik inderdaad 3x bijgekocht, maar had mijn abonnement nog niet gewijzigd.

 

Met vriendelijke groet, Jikke van Sommeren

Beste antwoord door Charlie

Hi @Jikke Van Sommeren,

 

Welkom op onze community! 

 

Voor vragen omtrent de factuur wil ik je vragen om contact op te nemen met de klantenservice. Via de community kunnen wij namelijk geen abonnementsgegevens opvragen/inzien.

 

Bedankt alvast!

 

Groet, Charlie

Simpel

Bekijk origineel

1 reactie

Charlie
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 487 reacties
  • Antwoord
  • 8 juli 2022

Hi @Jikke Van Sommeren,

 

Welkom op onze community! 

 

Voor vragen omtrent de factuur wil ik je vragen om contact op te nemen met de klantenservice. Via de community kunnen wij namelijk geen abonnementsgegevens opvragen/inzien.

 

Bedankt alvast!

 

Groet, Charlie

Simpel


Reageer