Skip to main content
Beantwoord

Betaalt en dag later nog geen aansluiting


Peter99
Hoe kan dat je betaalt via de simpel app ja toch lekker snel en je denk 15 min ben ik weer online van de blokade af nee hoor betaal spec laten zien en nu nee nog geen bericht bijft op bewerken staan ...leker simpel toch nee het een dimpel of wel en domper

Beste antwoord door Astrid

Hi Peter,

Welkom op onze community!
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat je niet direct bent aangesloten. Afgelopen weekend hebben we een kleine storing gehad waardoor betalingen later zijn verwerkt. Hierdoor zijn klanten later aangesloten dan gewenst.
Onze excuses hiervoor!
Ben je inmiddels weer aangesloten? Zo niet, gaan we dat direct voor je regelen.

Groet, Astrid
Bekijk origineel

Astrid
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-medewerker
  • 8 april 2019
Hi Peter,

Welkom op onze community!
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat je niet direct bent aangesloten. Afgelopen weekend hebben we een kleine storing gehad waardoor betalingen later zijn verwerkt. Hierdoor zijn klanten later aangesloten dan gewenst.
Onze excuses hiervoor!
Ben je inmiddels weer aangesloten? Zo niet, gaan we dat direct voor je regelen.

Groet, Astrid

  • Lezer
  • 27 november 2019

Mijn vraag is:. Als ik 2 sim only abonnementen neem, moet ik 2 keer aansluiting kosten betalen?


Joachiem
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • 28 november 2019

Hoi @benomar, leuk dat je een bericht post op de Community. Mijn collega heeft hier al eerder antwoord op gegeven, zie https://community.simpel.nl/factuur-betalen-8/administratiekosten-bij-tweede-abonnement-1264

Groetjes Joachiem


Reageer