Skip to main content
Beantwoord

Overgang nieuwe simkaart (1 maand verlengen)

  • 8 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 219 Bekeken

MarjolijnvantZelfde
Kan ik mijn abbonoment met 1 maand verlengen totdat mijn nieuwe simkaart ingaat?

Beste antwoord door Alexandra

Hi MarjolijnvantZelfde,

Leuk dat je actief bent op onze community! Als je elders een bestelling hebt geplaatst met nummerbehoud (en niet zelf hebt opgezegd) loopt jouw abonnement sowieso door totdat jouw nieuwe simkaart actief is. Als je wel zelf al een opzegging doorgegeven hebt, raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice. Zij kunnen de beëindiging dan terugdraaien en wordt het abonnement beëindigd nadat je bent overgestapt naar je nieuwe provider. Succes!

Groetjes, Alexandra
Bekijk origineel

1 reactie

Alexandra
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • 249 reacties
  • Antwoord
  • 10 augustus 2019
Hi MarjolijnvantZelfde,

Leuk dat je actief bent op onze community! Als je elders een bestelling hebt geplaatst met nummerbehoud (en niet zelf hebt opgezegd) loopt jouw abonnement sowieso door totdat jouw nieuwe simkaart actief is. Als je wel zelf al een opzegging doorgegeven hebt, raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice. Zij kunnen de beëindiging dan terugdraaien en wordt het abonnement beëindigd nadat je bent overgestapt naar je nieuwe provider. Succes!

Groetjes, Alexandra

Reageer