Skip to main content
Beantwoord

Vergeten te verlengen

  • 6 februari 2022
  • 2 reacties
  • 192 Bekeken

Ik wilde bij mijn verlenging van de 2 jaars periode een verandering in de mb,s aanbrengen. Ook wilde Ik een 2e abonnement afsluiten.Helaas liep het nov'21 af. Klopt het dat ik nu geen voordeel meer krijg.

Beste antwoord door Karin303

Verlengen kan altijd nog,  het abonnement wat in November afgelopen was loopt gewoon door en is maandelijks opzegbaar,  je kunt dus nog steeds verlengen met het voordeel wat momemteel als actie wordt aangeboden en een heel nieuw abonnement afsluiten, of je wacht op een betere actie. De keuze is geheel aan jou

 

Groetjes, Karin

Bekijk origineel

2 reacties

Karin303
Forum|alt.badge.img+9
  • Superster
  • 503 reacties
  • Antwoord
  • 7 februari 2022

Verlengen kan altijd nog,  het abonnement wat in November afgelopen was loopt gewoon door en is maandelijks opzegbaar,  je kunt dus nog steeds verlengen met het voordeel wat momemteel als actie wordt aangeboden en een heel nieuw abonnement afsluiten, of je wacht op een betere actie. De keuze is geheel aan jou

 

Groetjes, Karin


Charlie
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 487 reacties
  • 7 februari 2022

Hi Ivon!

 

Welkom op onze community :D

 

Wat @Karin303 aangeeft klopt inderdaad. Je kunt jouw abonnement altijd nog verlengen met de op dit moment geldende acties. Een verlenging kun je in orde maken via de Mijn Simpel pagina > Abonnement > Nu verlengen. Ook kun je bij een tweede bestelling gebruikmaken van het Via Via Voordeel. Zo ontvang je voor het bestaande en het nieuwe abonnement €10,00 euro gratis abonnementskosten. Deze korting wordt na de bedenktermijn toegepast, wat apart per e-mail wordt bevestigd.

 

Groetjes, Charlie

Simpel


Reageer