Skip to main content
Beantwoord

Abonnement inactief volgens Mijn Simpel


Jos Peters
Forum|alt.badge.img

Hallo. Als mijn simpel app wil openen zegt de app dat het abonnement is gestopt. Zover ik weet wilde ik verlengen. Mij  telefoonnr. Zie ik ook niet in de app en de code ook niet. Ver zie ik het verbruik van mijn abonnement niet.Kunnen jullie kijken wat er fout is gegaan. Wil verlengen. Met abonnement € 10. 10 tv data bundel enz. In afwachting gr Jos peters

Beste antwoord door Phil

Goedemiddag @Jos Peters,

Gek dat je ineens geen abonnement niet meer ziet staan.

Je abonnement blijft bij ons actief totdat je het abonnement zelf opzegt. Heb je dat niet gedaan, dan ga ik er vanuit dat je abonnement nog actief is. Log je wellicht in bij een account van een oud en gestopt abonnement? Ik raad je aan om gebruik te maken van de optie ‘Inloggegevens vergeten?’ op de inlogpagina van Mijn Simpel. Als je daar je 06-nummer invult, ontvang je een e-mail van ons waarmee je de inloggegevens van je account kan herstellen. Weet je zeker dat je ingelogd bent in het goede account en zie je alsnog dat er geen actief abonnement is, neem dan gerust contact met ons op. We kijken dan graag even met je mee.

Groetjes,

Phil

Bekijk origineel

2 reacties

Jos Peters
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Lezer
  • 1 reactie
  • 26 mei 2021

N

V.t.


Phil
Simpel Medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 589 reacties
  • Antwoord
  • 28 mei 2021

Goedemiddag @Jos Peters,

Gek dat je ineens geen abonnement niet meer ziet staan.

Je abonnement blijft bij ons actief totdat je het abonnement zelf opzegt. Heb je dat niet gedaan, dan ga ik er vanuit dat je abonnement nog actief is. Log je wellicht in bij een account van een oud en gestopt abonnement? Ik raad je aan om gebruik te maken van de optie ‘Inloggegevens vergeten?’ op de inlogpagina van Mijn Simpel. Als je daar je 06-nummer invult, ontvang je een e-mail van ons waarmee je de inloggegevens van je account kan herstellen. Weet je zeker dat je ingelogd bent in het goede account en zie je alsnog dat er geen actief abonnement is, neem dan gerust contact met ons op. We kijken dan graag even met je mee.

Groetjes,

Phil


Reageer