Skip to main content
Beantwoord

Simpel App op nieuwe telefoon niet mogelijk

  • 8 maart 2023
  • 1 reactie
  • 251 Bekeken

Piet200

Ik heb een andere (Android) telefoon en heb hier de Simpel app op geïnstalleerd. Na het inloggen en het toevoegen van mijn telefoonnummer krijg ik een melding dat dit nummer al te vaak is gebruikt om de app te koppelen en of ik een ander nummer kan gebruiken (Nee, dit is mijn telefoonnummer, ga geen nieuw nummer aanvragen). 

Hoe krijg ik de app werkend op deze telefoon?

Dit is de exacte melding die ik krijg: 

 

Dit nummer is te vaak gebruikt om de app te koppelen aan een telefoon. Gebruik een ander telefoonnummer om de app te koppelen.

Beste antwoord door Charlie

Goedemiddag @Piet200,

 

Wanneer je deze melding krijgt, wil ik je vragen het contactformulier in te vullen. Zodoende kunnen wij dit intern laten aanpassen.

 

Groet, Charlie

Simpel

Bekijk origineel

1 reactie

Charlie
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 487 reacties
  • Antwoord
  • 9 maart 2023

Goedemiddag @Piet200,

 

Wanneer je deze melding krijgt, wil ik je vragen het contactformulier in te vullen. Zodoende kunnen wij dit intern laten aanpassen.

 

Groet, Charlie

Simpel


Reageer