Skip to main content
Beantwoord

Overstapservice is niet goed gegaan

  • 24 februari 2019
  • 1 reactie
  • 478 Bekeken

RAckermann
Mijn vriendin is overgestapt van KPN naar simpel . Simpel zou KPN opzeggen. Dit is niet goed gegaan waardoor ze twee maanden KPN heeft moeten doorbetalen. Juridisch is de nieuwe provider hiervoor verantwoordelijk.
Kan ze de kosten declareren bij simpel ?

Beste antwoord door Ilan

Hallo,

Goed dat je dit aangeeft.

Bij nummerbehoud zeggen wij altijd je huidige abonnement op.
Graag wil ik uitzoeken wat er is gebeurd. Kan je mij via een Prive bericht je gegevens toesturen zodat ik met je mee kan kijken en je hierover terug kan bellen?

Groet,
Ilan
Bekijk origineel

1 reactie

Ilan
Community Manager
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 200 reacties
  • Antwoord
  • 25 februari 2019
Hallo,

Goed dat je dit aangeeft.

Bij nummerbehoud zeggen wij altijd je huidige abonnement op.
Graag wil ik uitzoeken wat er is gebeurd. Kan je mij via een Prive bericht je gegevens toesturen zodat ik met je mee kan kijken en je hierover terug kan bellen?

Groet,
Ilan

Reageer