Ik heb nu 2 keer met klantenservice gebeld. 1e keer, na 15 minuten in de wacht te staan, wordt opgelegd.
Daarna, wordt ik door een jonge dame geholpen. Nadat ze me opties aanbied die naar mijn mening geen optie zijn, legt ze gewoon op.
Mijn probleem is dat ik vaak gebeld wordt door allemaal random nummers die vaak geen gehoor geven bij opname. Daarnaast wordt ook mijn telefoonnummer voor spoofing gebruikt.
Als iemand weet wat hier aan te doen is, elke hulp is welkom, want ik wordt door klantenservice gewoon doodlopende wegen ingestuurd
De oplossing is volgens haar om dit formulier in te vullen:
https://www.simpel.nl/files/PDF/overlastformulier-simpel.pdf
Maar er staan duidelijk eisen waar mijn case niet aan voldoet. Dan bied ze me 2 opties aan:
1. Nummer blokkeren
2. Nieuw nummer aanvragen
Nadat ik duidelijk maak dat dit geen 2 opties zijn, maar 1 optie(je gaat niet blokkeren zonder nieuw nummer aan te vragen en je gaat geen nieuw nummer aanvragen zonder te blokkeren) legt ze gewoon op.
Ik heb rond 14:30 met haar aan de lijn gehangen. Hopelijk kunnen jullie achter halen wie dit is.
2 keer met klantenservice gebeld, 2 keer verbinding verbroken
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.