Skip to main content

Sinds Simpel 5G ingevoerd heeft, hebben wij als familie (wij wonen op verschillende huisadressen), zeer slechte bereikbaarheid met 4G. Ons netwerk geeft in huis maar 1 streepje aan en in de open lucht, maar 2 streepjes. 

Ik heb de APN ingesteld op Simpel, volgens de handleiding op de site. Maar dat maakt geen enkel verschil. Ook niet na herstarten en opschonen.

Vaak zijn wij niet bereikbaar en via whatsapp wordt door Support van Simpel, maar af en toe op geantwoord.  De stappen die Support aangegeven heeft, heb ik allemaal zonder beter resultaat uitgevoerd. Toestellen zijn Samsung S9, S8 en A53.

We hebben al jaren Simpel naar volle tevredenheid, maar dit wordt te gek.

Zijn wij de enigen met slecht bereik sinds invoering 5G? Ik kan me dat niet voorstellen. Maar als dit zo blijft, zijn wij wel genoodzaakt om over te stappen. 

Hi @HennyvH,

 

Ik kan me voorstellen dat je wel gewoon bereikbaar wil zijn buitenshuis. 


Je geeft ook aan dat dit probleem zich voordoet in verschillende toestellen en op meerdere locaties. 
Dit zullen we zeker even na moeten gaan dmv een onderzoek, zodat we dit probleem voor je op kunnen lossen.
Zou je mij een privé-berichtje kunnen sturen, zodat ik de desbetreffende abonnementen erbij kan pakken?

Groet, Jahduar 

Simpel


Reageer