Beantwoord

Abonnement opzeggen dochter maar inloggegevens kwijt en telefoonnummer gebruikt ze niet meer

  • 20 March 2021
  • 2 reacties
  • 185 Bekeken

Goedendag, ik wi het abonnement van mijn dochter opzeggen. Inloggegevens zijn kwijt en haar telefoonnummer weten we ook niet meer omdat ze dat al maanden niet gebruikt. Hoe doe ik dat?

icon

Beste antwoord door Phil 22 March 2021, 14:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Maandag even contact opnemen met de klantenservice. 

Reputatie 4
Badge +8

Hi @barbarastokdijk,

Jammer om te lezen dat jullie het abonnement wensen op te zeggen.

Om het abonnement op te zeggen hebben we een aantal gegevens van het abonnement nodig, waaronder het 06-nummer. In het Mijn Simpel account kan je al die gegevens terugvinden. Soms komt het voor dat je de inloggegevens van Mijn Simpel niet meer bij de hand hebt maar dat is geen ramp! Op de inlogpagina staat de optie ‘Inloggegevens vergeten?’. Daar kan je op klikken waarna we om het 06-nummer van het abonnement vragen. We sturen vervolgens een e-mail naar het e-mailadres die aan het abonnement gekoppeld staat waarmee je de inloggegevens kan herstellen.

Overigens tref je in de omschrijving van de maandelijkse betaling ook een aantal klantgegevens aan, mits de betaling via automatische incasso verloopt.

Groetjes,

Phil

Reageer