Beantwoord

Abonnement wijzigen hoe werkt dat?

  • 11 January 2020
  • 2 reacties
  • 1001 Bekeken

Hallo,
Ik heb op dit moment een duur abonnement, dus ik wil deze wijzigen. Via mijn profiel kan ik het alleen wijzigen naar:

4 GB

onbeperkt bellen

500 sms'jes

€ 12,50

 

Maar, op de voorpagina staan de beste deals met:

4 GB internet

onbeperkt bellen

500 sms'jes 

€ 10 , 00

 

Als ik mijn bundel wijzig naar €12,50, moet ik dat elke maand aanpassen of is dat dan voortaan geldend? Als ik mijn abonnement opzeg en die van €10,00 neem betaal ik wel €10,00 administratiekosten, kan ik deze deal krijgen zonder die administratiekosten te betalen? Mijn abonnement liep tot 2017, wat is het beste wat ik kan doen?

Groetjes,

Michelle

 

icon

Beste antwoord door MCMvandenBroeke 11 January 2020, 13:58

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Je kunt een bestaand abonnement verlengen 6 maanden voor het einde van het contract, dan zeg je niet op en betaalt geen kosten. Je kunt maandelijks je bundels bijstellen maar beter is het een abonnement van de acties af te sluiten en deze het gehele contract te behouden. Je verliest anders het voordelige actietarief

Je kunt een bestaand abonnement verlengen 6 maanden voor het einde van het contract, dan zeg je niet op en betaalt geen kosten. Je kunt maandelijks je bundels bijstellen maar beter is het een abonnement van de acties af te sluiten en deze het gehele contract te behouden. Je verliest anders het voordelige actietarief

Ik weet niet hoe, maar het is gelukt. Ik dacht dat als ik mijn abonnement zou verlengen, ik mijn huidige abonnement verleng maar blijkbaar kan ik hem dan ook wijzigen. Bedankt  Karin!

Reageer