Beantwoord

Abonnementvraag

  • 25 February 2021
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

Ik heb een abbonoment bij Simpel (al jaren) maar had laatst een nieuwe bundel gekocht. Het is dan toch mogelijk om gewoon een nieuwe af te sluiten en niet die 2 jaar periode te moeten wachten?

icon

Beste antwoord door Phil 1 March 2021, 13:46

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8

HiĀ @gru,

Welkom op de Community!

Op basis van je bericht wordt mij niet helemaal duidelijk wat precies je vraag is. Wil je iets meer uitleg geven over je huidige abonnement en wat je bedoeling is? Dan helpen we je daarna graag op weg. Je kan eventueel ook contact opnemen met onze klantenservice. Dan kijken we samen naar je abonnement en kan mijn collega je gelijk van een passend advies voorzien.

Je kan trouwens ook altijd een kijkje nemen in het Mijn Simpel account van je abonnement. Daar heb je de mogelijkheid om je bundel tussentijds te wijzigen en om je abonnement eventueel te verlengen voor een periode van 1 of 2 jaar. Bij het verlengen van je abonnement maak je gebruik van de nieuwste actiebundels en -prijzen. Het verlengen van het abonnement kan vanaf 6 maanden voor de einddatum van je huidige contract.

Groetjes,

Phil

Reageer