Beantwoord

Alleen noodoproepen

  • 15 January 2019
  • 5 reacties
  • 2512 Bekeken

Krijg regelmatig "ALLEEN NOODOPROEPEN " te zien op scherm en dan ben ik telefonisch niet bereikbaar...mensen krijgen dan gelijk voicemail terwijl mijn telefoon niet eens over gaat. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Youri 15 January 2019, 21:04

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Probeer bijvoorbeeld met een prepaid simkaart van een andere provider of dit ook dan speelt.
Reputatie 2
Badge +3
Ik begrijp dat het heel vervelend is als je telefoon geen contact heeft met het netwerk. Door de simkaart in een andere telefoon te stoppen, kun je vast stellen of het aan de simkaart ligt of aan het toestel. Ik zie dat je vandaag internet MB's hebt verbruikt, dus het lijkt erop dat de simkaart gewoon werkt. Ik heb ook de dekking van het T-Mobile netwerk gecontroleerd op je adres en dat is uitstekend.

Laat je het weten of het gelukt is?
Nu inderdaad weer goed bereikbaar...wij wonen op grens met Duitsland...kan dat er ook mee te maken hebben? Krijg thuis wel eens sms-je welkom in Duitsland....
Reputatie 6
Heb je dit probleem ook in het verleden op 1 of meerdere locaties gehad dan?

Er is een storing geweest op het netwerk van t-mobile en dat zal de reden zijn geweest.
Reputatie 2
Badge +8
Hi @A.Geuke,

Wanneer je over de grens gaat, maakt je toestel vaak automatisch verbinding met het buitenlandse netwerk. Je kan via de instellingen in je toestel aangeven of je handmatig een netwerk wil instellen of juist dat het automatisch gebeurd. Voor jou is het handig om de instellingen op handmatig te zetten, omdat je op de grens woont. Zo voorkom je dat je ongemerkt met een Duits netwerk bent verbonden en een slechte verbinding ervaart. Hier kan je nalezen hoe je de instellingen kunt aanpassen.

Groet, Astrid

Reageer