Skip to main content

Ik heb gelezen dat een gesprek na een gespreksduur van 2 uur automatisch wordt beëindigd. Dit wordt gedaan om de klant te beschermen tegen hoge kosten. Hier ben ik het mee eens.

Echter: in het systeem van Simpel zouden m.i. twee uitzonderingen moeten komen:

  1. Check of de klant een abonnement met onbeperkt bellen heeft
  2. Check of er gebeld wordt met een hulpdienst

In deze twee gevallen zou het gesprek m.i. niet na een gespreksduur van 2 uur automatisch beëindigd moeten worden.

Kan Simpel dit realiseren?

Hoi @Har212

Fijn om te lezen dat je al weet waarom een gesprek na 2 uur automatisch beëindigd wordt. 

Alhoewel ik jouw gedachtegang begrijp is het technisch niet mogelijk om dit te kunnen realiseren. Er zou dan per klant en per abonnement gekeken worden waar zij gebruik van maken. Het lijkt wellicht heel simpel om hiervoor een aan of uit knop voor aan te maken maar hier komt heel veel meer bij kijken voor ons. Ook zal dit betekenen dat wij de kosten hiervan wellicht moeten verwerken in onze abonnementen en dan kunnen wij het aanbod niet meer zo laag houden. Het is in dit geval logischer om één lijn te hebben voor iedereen. Zo houden wij de klant tevreden en houden wij het een beetje makkelijk voor ons.

Groetjes, Noor 
Simpel. 
 


Reageer