Beantwoord

Bellen lukt niet meer, geen bereik?


Hi,

 

Sinds deze week kan ik niet meer bellen. Ik woon in het Verenigd koninkrijk en tot voor kort was het geen probleem. Echter krijg ik nu de melding 'your service does not allow access to this number' iedere keer als ik bel. Ik heb een Google pixel 3, android, en onbeperkt bellen. Wie weet raad? Alvast bedankt!

 

Groet Amarens

icon

Beste antwoord door Charlie 21 March 2022, 12:39

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Amarens,

 

Wat vervelend dat je plots problemen ervaart met het netwerk in het Verenigd Koninkrijk! 

 

In het buitenland zijn wij afhankelijk van de providers waarmee wij een contract hebben. Daarom wil ik je vragen deze lijst door te kijken en te controleren of de problemen verholpen worden wanneer je één van de andere providers selecteert in jouw toestel. Mocht dit niet helpen, dan kijken wij graag met je mee. In dit geval kun je contact opnemen met onze klantenservice

 

P.S. Onze abonnementen zijn niet bedoelt voor langdurig gebruik in het buitenland. Hierbij verwijs ik je graag naar onze Fair Use Policy (FUP). Deze FUP is geldig t/m 12-12-2021 en deze FUP is geldig vanaf 13-12-2021 (afhankelijk vanaf wanneer jouw contract loopt).

 

Groet, Charlie

Simpel

Badge

Ben er via tele2 achter gekomen dat wij in Arnhem Noord geen bereik hebben omdat er een flat wordt afgebroken waarop een telefoonmast stond

er is een noodmast opgezet volgens tele2.

helaas hebben wij in ons huis geen bereik. Kunnen niet bellen of gebeld worden

HELP ONS SVP

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Cats,

 

Ik heb jouw topic net beantwoord. 

 

Groet, Charlie

Simpel

Badge

Ja heb ik niets aan. 

Badge

Zit met zieke man en helaas werkt het niet. 

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Cats ,

Erg vervelend om te lezen dat het niet goed gaat met jouw man. 

Ik kan begrijpen dat het juist dan belangrijk is om bereikbaar te zijn. Zoals eerder aangegeven is het stappenplan de enige manier waarop we het probleem kunnen laten onderzoeken. Onderzoek zal moeten laten blijken of we het probleem kunnen verhelpen. Samen kijken we graag naar een oplossing hiervoor om je zo snel mogelijk weer aan het bellen te kunnen zetten. Zou je ons nogmaals willen contacteren?

Groetjes, Jane,

Simpel

Badge

Nee dat doe ik niet en ook geen stappenplan

inmiddels is wel duidelijk dat de mast het probleem is

aks ik 100 meter de straat uit loop volop bereik

dus schande stappenplan 

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Cats ,

Ik kan begrijpen dat je geen stappenplan wil doorlopen.

We zijn op de hoogte van het probleem en er wordt hard aan gewerkt. We vroegen je contact met ons op te nemen om samen te kijken naar jouw persoonlijke situatie en probleem.

Sterkte gewenst voor jou en je man!

Groetjes, Janine

Simpel

 

Badge

Je kent mijn telefoonnummer dus bel me

Badge

je kent mijn nummer dus bel me
 

 

Hi @Cats ,

Ik kan begrijpen dat je geen stappenplan wil doorlopen.

We zijn op de hoogte van het probleem en er wordt hard aan gewerkt. We vroegen je contact met ons op te nemen om samen te kijken naar jouw persoonlijke situatie en probleem.

Sterkte gewenst voor jou en je man!

Groetjes, Janine

Simpel

 

 

Reageer