Skip to main content

Sinds een paar dagen lukt bellen niet goed, of dan gaat ie wel over maar valt ie weg, of heb ik ze wel aan de lijn maar ben ik niet goed te verstaan want het valt weg zeggen ze dan, zie ook vaak het bericht ‘’not connected to network’’ als ik gebeld word kan ik wel opnemen, dan hoor ik hun wel maar ze horen mij niet, is er storing o.i.d?

Hi @jeffreybrian 

 

Wat vervelend dat je niet kan bellen of gebeld worden! Allereerst is het handig om te checken of je simkaart goed in je telefoon geplaatst is en of je de Simpel simkaart gebruikt. Na deze check is het ook raadzaam om je telefoon even uit te schakelen en weer aan te zetten zodat je opnieuw bij het netwerk wordt aangemeld. Je kan via het Mijn Simpel account van je abonnement, voor de zekerheid, ook nog even controleren of je simkaart daadwerkelijk geactiveerd is, dit kan je doen in het tabblad ‘sim & instellingen’. Daarnaast is het belangrijk om na te gaan of de problemen zijn ontstaan sinds je de nieuwe telefoon in gebruik bent gaan nemen, zo ja dan kan het namelijk ook met de instellingen van de telefoon te maken hebben.

Indien de verbindingsproblemen blijven bestaan dan raad ik je aan om na deze checks contact met ons op te nemen.

 

Groet, Damien
Simpel


Reageer