Skip to main content

Ik wilde proberen uit te vinden of er in de community een discussie gaande was over de slechte ontvangst van Simpel/Tmobile, maar ik kom niet verder dan de vraag van een community member en het antwoord daarop van de Simpel moderator. Dat schiet dus niet erg op. Ik heb ook al contact gehad met de klantenservice van Simpel, maar daar voel ik mij met een kluitje het riet ingestuurd. 

Weet iemand misschien of wifi-bellen er bij Simpel op korte termijn in zit, zonder gebruik te hoeven maken van WhatsApp e.d.?

HI @R.Visser!

Welkom op onze Community.

Ondanks het feit dat je al contact met onze klantenservice hebt gehad kan ik het niet laten om te reageren en je van een antwoord te voorzien. Momenteel is nog niet bekend of en wanneer bellen via Wi-Fi beschikbaar wordt gemaakt. Wanneer dit wel zo is brengen we onze klanten daar van op de hoogte.

Groetjes,

Phil


Kennelijk werkt bellen via wifi nog steeds niet.

Jammer dat dit niet bekend was op het moment van afsluiten van het sim-only contract.

Slechte zaak!!!!


Reageer