Skip to main content
Beantwoord

bellen via WiFi

Ik kan niet bellen zonder wifi

Beste antwoord door Chantal L.S.

Goedemiddag ​@Ab Kleijne,

Bedoel je dat je gebruik wilt maken van VoWifi: het bellen via een wifiverbinding? Voor bestaande klanten is het (nog) niet mogelijk en we zijn hier momenteel mee bezig om dit voor alle bestaande klanten mogelijk te maken. 

Alleen als je een nieuw Simpel abonnement hebt afgesloten na 14 oktober, dan kan je wel meteen VoWifi gebruiken. Dit staat ook op onze speciale pagina over Vowifi. 

Fijne en zonnige middag verder gewenst!

Groet, Chantal

Simpel

Bekijk origineel

4 reacties

• Superster
  • 1239 reacties
  • 7 april 2025

Hi ​@Ab Kleijne 

Ik zou je willen aanraden om wat meer informatie te geven. Dan kun je beter worden geholpen. 

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 101 reacties
  • Antwoord
  • 7 april 2025

Goedemiddag ​@Ab Kleijne,

Bedoel je dat je gebruik wilt maken van VoWifi: het bellen via een wifiverbinding? Voor bestaande klanten is het (nog) niet mogelijk en we zijn hier momenteel mee bezig om dit voor alle bestaande klanten mogelijk te maken. 

Alleen als je een nieuw Simpel abonnement hebt afgesloten na 14 oktober, dan kan je wel meteen VoWifi gebruiken. Dit staat ook op onze speciale pagina over Vowifi. 

Fijne en zonnige middag verder gewenst!

Groet, Chantal

Simpel

• Auteur
  • Lezer
  • 1 reactie
  • 7 april 2025

Geen VoWifi. ik kon niet bellen zonder Wifi. Het antwoord heb ik zelf nu gevonden. Bij mijn provider: " Roaming aanzetten".

• Superster
  • 1239 reacties
  • 8 april 2025

Hi ​@Ab Kleijne 

Voor mij was en is je topic nog steeds een beetje moeilijk. Waar je het 'antwoord' gevonden hebt weet ik niet. Maar (data)roaming heb je nodig in het buitenland om gebruik te maken van het daar aanwezige netwerk. Niet in Nederland. 

Stukje leesmateriaal.

Reageer