Beantwoord

belplafond bijna verbruikt.

  • 1 April 2020
  • 2 reacties
  • 215 Bekeken

Geachte, ik zou mijn bel plafond bijna hebben verbruikt? Hoe kan dat als ik nog niet gebeld heb?

icon

Beste antwoord door Houscouss 2 April 2020, 09:31

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Rudy,

Welkom op onze Community!

Het Plafond fungeert net even iets anders dan dat je nu zelf denkt. Het Plafond is namelijk een bedrag wat je instelt als persoonlijk limiet. Het Plafond wordt ook opgevuld met de abonnementskosten. Dus even voor je beeldvorming, mocht je een Plafond hebben ingesteld van €10 en een actieve bundel van €7,50 hebben, betekent dit dan ook automatisch dat het ingestelde Plafond bijna is bereikt. Daarnaast geldt het Plafond niet alleen voor het bellen, maar ook voor het internetgebruik en het gebruik van de sms’jes. Echter dien je het automatische bericht niet maandelijks te ontvangen, dus vermoed ik dat er iets is gewijzigd in het abonnement waardoor deze notificatie is getriggerd. Denk bijvoorbeeld aan een wijziging in de abonnementskosten of een aanpassing van het Plafond zelf waardoor dit bericht dan ook automatisch wordt verstuurd. Mocht dit niet het geval zijn, kan je uiteraard even contact opnemen met onze klantenservice voor inhoudelijke informatie.

Groetjes,

Houssam

Mijn man en ik hebben beiden een simpel abonnement: Onbeperkt bellen en 8 gb internet.  Wij bellen vaak via whatsapp thuis (via wifi) en gebruiken bijna alleen internet via wifi in huis.  Nu krijgen wij toch een melding dat we ons belplafond hebben bereikt. We hebben ONBEPERKT bellen en 8 gb internet, die we maandelijks NOOIT opmaken?

Hoe kan dit ?

 

 

Reageer