beltijd Motorola g5g 10 a 15 sec.

  • 4 May 2023
  • 5 reacties
  • 115 Bekeken

Mijn rinkeltijd is zeer krap 15 sec. Wat zijn de mogelijkheden. Het nr **61*+3162406 nummer*11*30# werkt niet voicemail in of uitgeschakeld maakt niets uit. Kunt u mij vertellen wat het wondermiddel is. Dat dit uitermate vervelend is moge duidelijk zijn. Bij andere providers is dit gewoon instelbaar, waarom bij simpel niet, of is er iets wat ik moet doen met mijn gsm zit daar het euvel?

Janine 11 maanden geleden

Hey @Mvs.marrien,

Welkom op onze Community!

Oef 15 seconden is wel kort ja.. Gek dat de code niet werkt. Het zou met de volgende twee codes moeten werken:

**61*+31624JOUW06NUMMER*11*30#

**61*0031624JOUW06NUMMER*11*30#

In het geval dat je de melding krijgt: ‘Ongeldige MMI-code’ of iets soortgelijks, is er iets mis op je telefoon en/of simkaart. In dit geval kan je het beste de simkaart testen in een ander apparaat merk en type. Zo sluiten we uit waar het probleem kan liggen. 

Als je hierna nog steeds problemen ervaart, wil ik je vragen contact op te nemen zodat we samen tot een oplossing kunnen komen, altijd maar moeten sprinten naar de telefoon is natuurlijk geen optie ;)

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Mvs.marrien,

Welkom op onze Community!

Oef 15 seconden is wel kort ja.. Gek dat de code niet werkt. Het zou met de volgende twee codes moeten werken:

**61*+31624JOUW06NUMMER*11*30#

**61*0031624JOUW06NUMMER*11*30#

In het geval dat je de melding krijgt: ‘Ongeldige MMI-code’ of iets soortgelijks, is er iets mis op je telefoon en/of simkaart. In dit geval kan je het beste de simkaart testen in een ander apparaat merk en type. Zo sluiten we uit waar het probleem kan liggen. 

Als je hierna nog steeds problemen ervaart, wil ik je vragen contact op te nemen zodat we samen tot een oplossing kunnen komen, altijd maar moeten sprinten naar de telefoon is natuurlijk geen optie ;)

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

 

Hallo,

Dank voor jou reactie.Maar helaas beide codes weer een aantal keren ingevoerd. Ik krijg een reactie van een popup : Bericht van de provider,  oproep doorgeschakeld, de registratie is voltooid. Oke daar druk ik op en dan verdwijnt de popup. Vervolgens doe ik de test en helaas 10 a 15 sec en dan komt de voicemail. Heb al wel naar  de duur beltoon gekeken heb hier 46 seconde voor ingesteld?  Maar dat maakt ook geen verschil ? Hoop toch dat hier een oplossing voor is

Groetjes Rien 

 

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Mvs.marrien, vervelend om te lezen dat het niet heeft gewerkt! 

Je kan de rinkeltijd naar maximaal 30 seconden verlengen. Naar 46 seconden verlengen is niet mogelijk. Wellicht dat het hier dan ook mis gaat bij het instellen. 
Zou je het nogmaals willen uitproberen maar dan echt met bovenstaande codes? Mocht het niet hebben gewerkt, dan verneem ik dat graag! 

Groetjes, Noor

Simpel

Misschien een misverstand ik heb het melody op de  telefoon gezet op 46 Seconde. Ik begrijp ook dat ik via de code niet meer dan 30 seconde kan invoeren. Maar zoals ik al vertelde ik voer in **61*+ of 0031624MIJM06NUMMER*11*30# krijg de popup doorschakeling registratie voltooid en ja helaas maar pindakaas het blijft simpel 10 a 15 seconde..  

Reputatie 2
Badge +7

Hi  @Mvs.marrien

Vervelend om te lezen dat het nog niet is gelukt. 

Zou je in dit geval contact op kunnen nemen met onze klantenservice? Wij lopen graag de instelling met jou door om te kijken waar het mis gaat. 
Je kan ons bereiken via de beschikbare mogelijkheden die op onze website staan. 

Ik wens je een fijne dag! 

Groet, Noor 
Simpel 

Reageer