Beantwoord

Ben ik gehackt? Ik SMS nooit en nu ineens alles verbruikt?

  • 10 January 2020
  • 3 reacties
  • 461 Bekeken

Wie kan mij helpen? Het lijkt erop dat er geen officiele klantenservice van Simpel bestaat?(?!) 

Ik zit ineens nu al aan mijn ‘plafond’ terwijl ik nog 20 dagen met mijn tegoed moet en er staat ook dat er 500 smsjes verzonden zijn, terwijl ik nooit sms. 

icon

Beste antwoord door Ilan 13 January 2020, 09:48

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Goedemorgen aurelias,

Welkom op onze community!

Wat vervelend dat je denkt dat je bent gehackt.Wij nemen dit soort meldingen zeer serieus en daarom heb ik even voor je gekeken.
Ik zie dat je geen sms’jes hebt verstuurd. Je hebt juist nog 500 sms’jes tegoed van de 500 die beschikbaar zijn. Wat je op Mijn Simpel te zien krijgt, in de tellertjes, is het aantal te besteden tegoed.
Dus als je onderstaande cirkel ziet dan heb je nog 500 sms’jes tegoed.


Wij hebben overigens wel degelijk een officiële klantenservice Je kunt ons altijd bereiken via de deze link, zowel online als via de telefoon.

 

Een hele fijne week toegewenst!

 

Ilan

Simpel.

haha, oh wat stom van mij! De reden dat ik dat nu dacht, was omdat ik het ‘het plafond’ had ingesteld op die 10,- per maand die ik betaal, en gelijk een sms kreeg dat ik ‘al aan mijn plafond zit’…. maar dat is dus meer waarschijnlijk omdat ik ook vast een tientje betaal en dus niet dat ik dát tegoed al verbruikt heb(?).

Reputatie 2
Badge +8

haha, oh wat stom van mij! De reden dat ik dat nu dacht, was omdat ik het ‘het plafond’ had ingesteld op die 10,- per maand die ik betaal, en gelijk een sms kreeg dat ik ‘al aan mijn plafond zit’…. maar dat is dus meer waarschijnlijk omdat ik ook vast een tientje betaal en dus niet dat ik dát tegoed al verbruikt heb(?).

Ja dat klopt! Als je je Plafond net zo hoog instelt als je abonnement dan krijg je één keer een sms dat je Plafond bereikt is, vanwege je abonnementskosten. Ik begrijp je verwarring maar je kan je bundels gelukkig gewoon gebruiken :). 

Groetjes, Alexandra

Reageer