Beantwoord

Betalenbij doorschakelen klopt dat wel?

  • 13 April 2020
  • 8 reacties
  • 338 Bekeken

Badge

Ik gebruik doorschakelen. Ik ben in Nederland. Als iemand in Nederland mij belt betaal ik als gespreksontvanger gesprekskosten. Een onaangename verrassing. Waarom moet ik die gesprekskosten betalen en klopt dat wel?

 

icon

Beste antwoord door netvista 13 April 2020, 21:05

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Hallo Albert, dit is bij alle mobiele providers zo en ook bij de vaste lijn, Het klopt dat je daar gesprekskosten voor betaalt.

PS. Heb je het forum ook doorgeschakeld, dit bericht verschijnt dubbel :grinning:

Badge

Hey, bedankt. Niet blij met je antwoord :). Maar dan weet ik dat.

Ja het bericht is dubbel, want ik kon mijn eerste bericht nergens meer terugvinden,

dus heb ik hem nog maar een keer geplaatst.

Weet jij dat, hoe kom ik bij mijn eigen bericht?

groeten, Albert

 

Reputatie 6

Na inloggen klik op (je) gebruikersnaam, daarna op topics. Je krijgt dan al je vragen. En zo kun je ook je reacties vinden.

Badge

dankje, ik mis iets denk ik, als ik inlog kom ik in simpel en zie ik geen gebruikersnaam.

Reputatie 6

Je logt dan in op mijn Simpel, niet op de community. Klik eens op je gebruikersnaam en  dan onderaan het lijstje op uitloggen. Daarna kun jij ook inloggen op de community.

Het zijn 2 afzonderlijke omgevingen.S

Mijn Simpel en community.simpel.nl.

Badge

sorry … bedoel je met ‘gebruikersnaam’ het poppetje rechtsboven? daar zit wel uitloggen maar geen community

Reputatie 6

Stap voor stap even, maar dan beter, duidelijker door mij.

  • community.simpel.nl
  • Onder Mijn Simpel staat: Stel je vraag en daarnaast >KLIKJe avatar. Jouw profielfoto
  • In een lijstje verschijnt dan o.a. jouw Topics, reacties.
  • Kies/klik naar keuze.
Badge

Ah! profielfoto. Hebbes. Thanks.

Inloggen is niet nodig, zo lijkt 't .

 

 

Reageer