Ben nu al maanden bezig om op een fatsoenlijke manier geholpen te worden. Dit lijkt jullie helaas niet te lukken.
In eerste instantie gebeld omdat er 99% van de tijd geen bereik is. Het eerste advies van de klantenservice: koop maar een nieuwe telefoon. De telefoon is echter net nieuw, dit is voor mij dus geen optie. Vervolgens werd gezegd dien maar een klacht in via de mail. Dit tot 2x aan toe gedaan, meer dan een ontvangstbevestiging heb ik niet gekregen. Ook 2x een klacht via trust pilot ingediend met telefoonnummer ingediend, ook hier komt, geen reactie op.
Vervolgens maar weer opnieuw gebeld, een nieuwe sim-kaart zou de oplossing zijn, nadat deze snel werd opgestuurd blijkt ook dit de oplossing niet te zijn.
Gisteren opnieuw gebeld, direct aangegeven dat ik van het contract af wil omdat ik mij niet geholpen voel door jullie. Tussendoor minimaal een half uur in de wacht gezet. Wanneer de mevrouw weer terugkomt hoort ze mij eerst niet, mogelijk heeft dit met jullie slechte bereik te maken. Vervolgens geeft ze aan dat ik het abonnement kan afkopen voor meer dan €100,- , zelfs al zit ik het abonnement uit, dan ben ik dat bedrag nog niet kwijt. Vervolgens gevraagd of ik zelf contact kan krijgen met de leidinggevende met wie de telefonist gesproken had, dit lijkt onmogelijk. Vervolgens wil ze wel een telefoonnummer noteren om het te vragen of ik gebeld kan worden. Mevrouw noteert eerst het nummer wat niet bereikbaar is, vervolgens wisselt ze in de getallen met het juiste nummer. Jullie raden zelf denk ik wel dat ik niet door een leidinggevende gebeld ben uiteindelijk. Jammer dat ik dus weer een nieuwe manier moet vinden om (hopelijk) met jullie in contact te komen. Al ben ik blij dat ik openbaar kan zetten hoe slecht jullie service is. Ik hoop oprecht dat ik mensen voor dezelfde fout als die ik gemaakt heb kan behoeden!!!!