Beantwoord

Bundels gratis maandelijks bijstellen

  • 2 January 2020
  • 3 reacties
  • 517 Bekeken

Reputatie 6
Badge +9

Vorige maand heb ik mijn bundel gewijzigd  naar goedkoper tarief, ik heb abo afgesloten 4Gb en onbeperkt bellen..Ik was in de veronderstelling dat ik deze maand weer terug kon naar afgesloten 2 jarig  contract. Dit kan dus niet ik ben nu duurder uit tot Juli 2021, alleen omdat ik  ervan uitgaan dat bundels  bijstellen gratis is.....Ik vind dat misleidend  en hoop dat dit duidelijker vermeld gaat worden op de website en in de App.....Nergens staat dat je  je korting kwijtraakt wanneer je je bundels gratis bijstelt.

icon

Beste antwoord door Snowboard 2 January 2020, 15:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Hi Karin303.

Op de tarievenpagina staan de bundels bij wijziging. Je kunt daarna  niet  meer later  naar het actietarief bij opnieuw wijziging.

En ik ben het met je eens. Dit zou veel beter vermeld moeten worden en een waarschuwing bij het wijzigen is zeker op zijn plaats.

De beste wensen voor 2020!

Reputatie 6
Badge +9

Hoi Snowboard,

Dank je voor het antwoord  ik ging dus  af op  de vermelding elke maand  gratis je bundel omhoog of omlaag  bijstellen . Voel me genomen dat ik nu tot eind Juli 2021 maandelijks .2.50 meer betaal voor minder  alleen omdat ik 1 maand  geen internet nodig had. 

De beste wensen voor jou ook natuurlijk......

Reputatie 2
Badge +8

@Karin303  Op de Mijn Simpel pagina staan altijd de actuele tarieven voor het wijzigen van het abonnement. Dus als je een actieprijs hebt en je wijzigt tijdelijk je bundels naar de goedkoopste, heb je ook niet voor de goedkoopste de actieprijs dus ook niet als je terug wijzigt. 

Ik geef dit wel door als verbeterpunt want we willen niet dat dit onduidelijk is voor onze klanten.

Groetjes Joachiem

Reageer