Vorige maand heb ik mijn bundel gewijzigd naar goedkoper tarief, ik heb abo afgesloten 4Gb en onbeperkt bellen..Ik was in de veronderstelling dat ik deze maand weer terug kon naar afgesloten 2 jarig contract. Dit kan dus niet ik ben nu duurder uit tot Juli 2021, alleen omdat ik ervan uitgaan dat bundels bijstellen gratis is.....Ik vind dat misleidend en hoop dat dit duidelijker vermeld gaat worden op de website en in de App.....Nergens staat dat je je korting kwijtraakt wanneer je je bundels gratis bijstelt.
Hi Karin303.
Op de tarievenpagina staan de bundels bij wijziging. Je kunt daarna niet meer later naar het actietarief bij opnieuw wijziging.
En ik ben het met je eens. Dit zou veel beter vermeld moeten worden en een waarschuwing bij het wijzigen is zeker op zijn plaats.
De beste wensen voor 2020!
Hoi Snowboard,
Dank je voor het antwoord ik ging dus af op de vermelding elke maand gratis je bundel omhoog of omlaag bijstellen . Voel me genomen dat ik nu tot eind Juli 2021 maandelijks .2.50 meer betaal voor minder alleen omdat ik 1 maand geen internet nodig had.
De beste wensen voor jou ook natuurlijk......
Ik geef dit wel door als verbeterpunt want we willen niet dat dit onduidelijk is voor onze klanten.
Groetjes Joachiem
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.