Beantwoord

direct onbeperkt bellen thuiswerk corona

  • 20 March 2020
  • 3 reacties
  • 262 Bekeken

Goedemorgen, mijn abonnement is al enige maanden verlopen, ik heb het gisteren verlengd in een abonnement met onbeperkt bellen.

Gezien de noodzaak van thuiswerken i.v.m. corona, lopen de belkosten op, de wijziging schijnt pas per 1 april in te gaan.

Kan vanuit simpel niet mee gedacht worden om bij dit soort aanvragen direct de wijzigingen door te voeren?

icon

Beste antwoord door Phil 20 March 2020, 15:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Ing,

Vooralsnog kan de verlenging enkel ingaan per eerstvolgende bundelperiode. De ontwikkelingen met betrekking tot het coronavirus en daarbij horende maatregelen volgen elkaar in rap tempo op. Vanwege die reden kijken we intern ook constant naar mogelijkheden en manieren om het de klant gemakkelijker te maken, hierin nemen we jouw feedback ook mee.

In de tussentijd kan je eventueel gebruik maken van de bel optie in bijvoorbeeld WhatsApp als je belminuten op zijn. Via het mobiele netwerk gaat dat verbruik van je databundel af, via Wi-Fi belast je de mobiele dataverbinding niet.

Groetjes,

Phil

@Phil kan er ook iets gedaan worden aan dat je de actieprijs kwijt bent bij upgraden? Ik heb nu door thuiswerk corona ook meer nodig en als ik upgraden ga ik van 7,50 per maand naar 12,50 per maand. Dan ben ik de actieprijs kwijt. Hoop dat het aangepast wordt zodat ik van 7,50 naar 10 euro ga  ipv 2,50 extra.

2e punt:  als ik nu voor 1,50 onbeperkt bellen aanzet en dat later weer uit wil zetten, ben ik dan ook mijn actieprijs kwijt en is mijn prijs dan niet meer 7,50? (tijdelijk dan dus 7,50+1,50)

Hoi @Phil ,

 

Ja klopt dat zou in principe ook goed kunnen, alleen voor het werk kan ik moeilijk klantcontacten via Whatsapp bellen, uiteraard doe ik dit privé wel en ook via WiFi om niet onnodig mijn databundel te belasten.

Reageer