Sinds deze week (21 april 2025) lukt het doorschakelen van mijn mobiele telefoon naar een 085 nummer niet meer. Naar andere nummers (06 en andere netnummers) lukt dit wel.
Goedemiddag!
Er is vorige week intern doorgegeven, dat er onlangs een technische wijziging is geweest met het netwerk en dit kan ook gevolgen hebben voor eventuele ingestelde doorschakelingen.
Als oplossing wordt er het volgende doorgegeven: “De klant moet het toestel uitzetten en na minimaal 15 minuten het toestel weer aanzetten. Daarna kan de klant het opnieuw testen”.
Wil je dit eerst proberen? Mocht dit niet werken, dan kan ik aanraden om contact met ons op te nemen, zodat we met je mee kunnen kijken in het systeem.
Fijn weekend alvast gewenst!
Groet, Chantal
Simpel
Ik heb ditzelfde probleem en gisteren en vandaag tot 3 keer toe contact gehad met de klantenservice hierover. Alles benoemd, ook dat het om doorschakeling naar een 085 nummer gaat. Maar ze kunnen me niet helpen. Dragen alleen de standaardoplossingen aan, die ik zelf ook kan verzinnen. En eindigen letterlijk met ‘dan weten we het ook niet'. Ik moet maar naar ‘een’ telefoonwinkel gaan. Heb letterlijk huilend opgehangen, waardeloos. Ik heb mijn doorschakeling elke dag nodig voor mijn werk.
Ik heb zojuist de telefoon uitgezet en na een kwartier weer aan. Doorschakeling naar 085 pakt hem nog steeds niet en naar andere nummers wel.
Kan ik ajb geholpen worden hierbij??
Ann schreef:
Kan ik ajb geholpen worden hierbij??
Jammer, onbegrijpelijk dat niemand van
Hi
Beste Ann, ik vermoed dat je reactie is gemist door het team van Simpel. Ik zou je aanraden om even een eigen topic te starten.
Ik heb zojuist de telefoon uitgezet en na een kwartier weer aan. Doorschakeling naar 085 pakt hem nog steeds niet en naar andere nummers wel.
Wanneer het probleem in het systeem van Simpel, de aanpassing, zit dan helpt niet een kwartier de telefoon uit. Ook al begrijp ik de soft reset poging wel.
Mijn advies zou zijn om alvast even DIT TOPIC te lezen.
En vooral niet huilen, altijd kijken naar een oplossing. Lukt het niet via Simpel dan maar een andere provider.
Succes!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.