Beantwoord

Doorschakelen nummers

  • 29 December 2020
  • 5 reacties
  • 874 Bekeken

Hi allen,

 

Ik wil graag een abonnement afsluiten, enkel met als doel om mijn huidige nummer te behouden en alle belletjes die hiernaar worden gepleegd, door te laten schakelen naar een ander nummer.

Twee vragen:

  1. Kan ik nummers door laten schakelen via een Simpel abonnement?
  2. Kost het verbruik om mijn Simpel abonnement als ik gebeld word op dit nummer en hem laat doorschakelen naar een ander nummer (is wel een verbinding actief denk ik?)
icon

Beste antwoord door Phil 30 December 2020, 15:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @Jeroendh,

Wat leuk dat je een abonnement bij ons wilt afsluiten!

Je hebt de mogelijkheid het telefoonnummer van je Simpel abonnement door te schakelen naar een ander telefoonnummer. In deze topic tref je daar een uitgebreidere uitleg over aan. Doordat er een verbinding actief is vanaf je Simpel simkaart naar het andere ingestelde telefoonnummer, verbruik je ook belminuten. Die belminuten worden in eerste instantie van je maandelijkse tegoed afgehaald. Is je bundel voor de maand op, dan wordt er een buitenbundeltarief in rekening gebracht.

Groetjes,

Phil

Dit verbaast me. Bij T-mobile werden hier dus geen kosten voor berekend. Ik heb ook alleen een simpelabo voor nummerbehoud, maar op deze manier had ik beter mijn t-mobile abo kunnen houden…

Reputatie 2
Badge +7

Hi @ChantalL ,

Dat kan ik begrijpen!

Omdat wij onze bundels zo laag mogelijk aanbieden zijn er bepaalde functies die we niet gratis aan kunnen bieden. Als je Onbeperkt bellen in je bundel hebt rekenen we uiteraard geen kosten voor het doorschakelen omdat je belminuten niet op kunnen gaan. Jammer dat je hierdoor spijt hebt van je abonnement, als je doorschakeling veel gebruikt, is het aan te raden je bundels te wijzigen zodat je Onbeperkt bellen hebt.

Fijne dag gewenst!

Groet,

Janine

 

Wat houdt doorschakelen bij geen gehoor in.
Na hoeveel belsignalen ?

Reputatie 1
Badge +8

Hi @Kees Bin 

 

De standaardtijd is altijd 20 seconden, dit kan je zelf wijzigen door te bellen naar: **61*+31624[06-nummer]*11*[Aantal seconden]#   
De maximaal in te stellen tijd is 30 seconden.

 

Een fijne dag verder!

 

Groet, Damien
Simpel

Reageer